Reklamace zboží - podmínky podle DTest

  • Reklamace zboží na Pěstík.cz

  • Mrzí nás, že jste narazili na problém s produktem. Reklamaci vyřešíme k vaší plné spokojenosti.

  • Postup pro vyřízení reklamace

  • 1. Kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře. Uveďte důvod vrácení, adresu, telefon a ideálně i číslo objednávky pro rychlé vyřízení reklamace.

  • 2. Připravte zboží na odeslání. Zabalte zboží, přidejte popis vady, kontaktní údaje a číslo objednávky, spolu s informacemi pro vrácení platby.

  • 3. Kurýr vyzvedne zásilku. Pěstík k vám objedná kurýra, který zboží vyzvedne. Průběžně vás budeme o stavu reklamace informovat.

  • Reklamační formulář

  • Podmínky reklamace

    Reklamace je posouzena do tří pracovních dnů, případně vám oznámíme nutnost odborného posouzení. Reklamaci včetně odstranění vady vyřešíme nejpozději do 30 dnů. Pokud lhůta překročí 30 dnů, máte právo reklamaci řešit jako podstatné porušení smlouvy.

  • Reklamaci uplatněte bez odkladu. Pokud tak učiníte elektronicky, uveďte kontaktní údaje, popis vady a preferovaný způsob řešení reklamace.

  • Při oznámení vady specifikujte vaše právo na její řešení. Pokud požadujete opravu vady a ta se ukáže jako neodstranitelná, můžete změnit své rozhodnutí.

  • V případě pozdního uplatnění práv na podstatné porušení smlouvy máte práva jako při nepodstatném porušení.

  • Pro rychlé vyřízení reklamace je třeba doložit nákup zboží (například dokladem o koupi). Reklamaci vyřizujeme od okamžiku, kdy zboží dorazí na naše určené místo. Při přepravě zboží zabalte do vhodného obalu, aby nedošlo k poškození, a ujistěte se, že je čisté a kompletní.

  • Pokud je reklamace oprávněná, máte nárok na náhradu přiměřených nákladů, které jste vynaložili.

  • Záruční doba se prodlužuje o dobu reklamace. V případě výměny zboží nebo jeho části se odpovědnost prodávajícího obnovuje jako při koupi nového zboží.

  • Informace o stavu reklamace vám poskytneme e-mailem nebo SMS, pokud není dostupné online sledování.